czwartek, 13 listopada 2014

Prokurator wszczął dochodzenie w sprawie pomówień przeciwko mnie



Moi drodzy, mówi się że „Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy” i ja głęboko wierzę, że sprawiedliwości prędzej czy później stanie się zadość. Niedawno na Negatywnym forum Ustronia Morskiego pewna osoba pozwoliła sobie pomówić mnie o niegodne, nieuczciwe i bezprawne działania. Długo zastanawiałem się czy reagować na te oszczerstwa, czy pominąć je milczeniem. Doszedłem jednak do wniosku, że w każdym względzie powinienem dawać przykład innym. O tyle, o ile może nie zareagowałbym jako osoba prywatna, to jako wójt naszej Gminy muszę Wam udowodnić, że jestem osobą bezwzględnie wartą Waszego zaufania, a wszystko co robię jest zgodne z prawem i interesem publicznym. Broniąc własnego imienia, bronię Waszego wyboru, którego dokonaliście 4 lata temu. Niektórym wydaje się, że mogą bezkarnie sugerować, że pomyliliście się, a ja nadużywam Waszego zaufania i powierzonej mi funkcji. Na wspomnianym forum pojawiła się „ankieta”, której autor pozwolił sobie napisać, że „przeginam” przyznając mieszkanie potrzebującemu, zatrudniam osoby bez kwalifikacji, nękam donosami przeciwników, dopuszczam się samowoli budowlanych czy „wtapiam” publiczne pieniądze. Szczerze mówiąc trzeba by pogratulować sprytu osobie, której przy dzisiejszych formach kontroli i nadzoru takie uczynki uszłyby na sucho. To wyjątkowo bezczelne i przerażające stwierdzenia pod moim adresem. Na szczęście nieprawdziwe – co mówię z całą odpowiedzialnością i gotów jestem udowodnić. Wyborczy tryb sądowej obrony przed pomówieniami okazał się zbyt szybki by tego dokonać rzetelnie. Będę miał jednak kolejną szansę. Tym razem autor pomówień będzie musiał długo uzasadniać publikację między innymi swojej „ankiety”. Właśnie otrzymałem zawiadomienie z Prokuratury Rejonowej w Kołobrzegu o wszczęciu dochodzenia w sprawie pomówienia mnie na Negatywnym forum w okresie od maja do października br. Można zatem mieć pewność, że każde ze stwierdzeń zostanie szczegółowo przeanalizowane, argumenty wysłuchane wnikliwie, a sprawiedliwości stanie się zadość. O przebiegu sprawy będę Was informował na bieżąco.

Ostatnie Publikacje